Müşteri memnuniyeti bizim için önceliklidir. Aşağıda yer alan iptal, iade ve değişim koşulları, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği çerçevesinde düzenlenmiştir.
⸻
1. SİPARİŞ İPTALİ
• Siparişinizi, kargoya teslim edilmeden önce [email protected] üzerinden bizimle iletişime geçerek iptal edebilirsiniz.
• Kargoya verilmiş siparişlerde iptal hakkı bulunmamaktadır. Bu durumda ürün tarafınıza ulaştıktan sonra iade süreci işletilir.
⸻
2. CAYMA HAKKI VE İADE KOŞULLARI
• Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz. Teslim edilen mal/hizmetin ayıplı olması yada cayma hakkı kullanılacak olması halinde teslim tarihinde geri bildirim verilmesi gerekmektedir. Aksi halde ürün incelemeye tabii tutulmaktadır.
• İade için ürünün;
• Kullanılmamış,
• Hasar görmemiş,
• Orijinal ambalajı bozulmamış,
• Faturası ile birlikte gönderilmiş olması gerekir.
• Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
• Kişiye özel olarak üretilen veya tasarlanan ürünler,
• Hijyen sebebiyle iadesi mümkün olmayan küpe gibi ürünler,
• Kullanım sonrası tekrar satışa uygun olmayan ürünler.
⸻
3. DEĞİŞİM KOŞULLARI
• Değişim taleplerinizi ürün teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iletebilirsiniz.
• Değişim yapılacak ürün kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır.
• Stokta bulunmayan ürünler için değişim yada bedel iadesi yapılır.
⸻
4. İADE VE DEĞİŞİM SÜRECİ
• İade veya değişim talebinizi [email protected] üzerinden yazılı olarak bize iletmeniz gerekmektedir.
• İade/değişim kargo bedeli aksi belirtilmedikçe ALICI’ya aittir.
• Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kontrol edilerek 14 iş günü içinde ödemeniz iade edilir veya değişim işlemi tamamlanır.
• İade ödemeleri, ALICI’nın siparişte kullandığı ödeme yöntemi ile yapılır.
⸻
5. GARANTİ VE SORUMLULUKLAR
• Satılan ürünler, teslim tarihinden itibaren 2 yıl süreyle ayıplı mal hükümleri kapsamında garanti altındadır.
• Kullanıcı hatalarından (düşme, darbe, yanlış kullanım, kimyasal maddeye maruz kalma vb.) kaynaklanan hasarlar garanti kapsamı dışındadır.
• ALICI, teslim sırasında kargo paketini kontrol etmeli, hasar veya eksiklik varsa kargo görevlisine tutanak tutturmalıdır.
⸻
6. OLAĞANÜSTÜ DURUMLAR
Doğal afet, yangın, savaş, ulaşım engelleri, grev, pandemi gibi mücbir sebeplerden dolayı teslimatın gecikmesi veya yapılamaması durumunda, taraflar sorumlu tutulamaz.
İptal,iade,değişim politikasına ilişkin her türlü soru ve talepleriniz için bize aşağıdaki bilgiler üzerinden ulaşabilirsiniz:
• Ticari Unvan: SOLI - Jewelry of the Sun
• Adres: Fener Mah. 1941. Sok. No:15A Muratpaşa/Antalya
• Telefon: +905333310734